Cookie Use Notification

This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service.

By using this site you agree to our use of cookies as set out in our cookie notice. Please read our cookie notice for more information on the cookies we use and how to delete or block the use of cookies.

VÅRT SAMARBETE MED LEVERANTÖRER

Vi fokuserar på att bygga upp starka och varaktiga partnerskap.

Hur ska jag fakturera Cushman & Wakefield?

Om du samarbetar med Cushman & Wakefield och ska skicka in en faktura, följ då dessa fyra steg:

1. Prata med din kontaktperson hos Cushman & Wakefield och bekräfta:

  • personens fullständiga namn
  • korrekt juridisk enhet
  • relevanta affärskoder
  • den e-postadress som du ska skicka din faktura till

2. Skapa din faktura. Adressera fakturan till din kontaktperson hos Cushman & Wakefield och ange korrekt juridisk enhet för din faktura.

3. Inkludera alla relevanta affärskoder som du har fått av din kontaktperson.

4. Skicka din faktura till den e-postadress som din kontaktperson har angett.

Hur ser Cushman & Wakefields betalningsvillkor ut?

Våra standardvillkor för utbetalning är 30 dagar.

Kan jag få en uppdatering om statusen för min faktura?

Din kontaktperson hos Cushman & Wakefield kommer att upplysa dig om hur du spårar statusen för din utbetalning.

Vi kommer snart att uppdatera denna sida med information om hur det går till att bli en ny leverantör till oss. Tack för ditt tålamod.

Du är välkommen att kontakta oss ifall du har fler frågor som gäller ekonomi.